Omgevingsdienst Flevoland & Gooi en Vechtstreek logo

Omgevingsdienst Flevoland & Gooi en Vechtstreek

Lelystad

Werken bij Omgevingsdienst Flevoland & Gooi en Vechtstreek

De OFGV is een uitvoeringsorganisatie die op het gebied van milieu werkt voor 2 provincies en 13 gemeenten in zowel Flevoland als Gooi en Vechtstreek. De medewerkers voeren werkzaamheden uit op basis van groene wetten, geluid, bodemsanering, luchtvaart, asbest, vuurwerk, toezicht op zwemwater/zwembaden, Wabo en het omgevingsrecht. Er werken ongeveer 130 mensen bij deze dienst die in Lelystad is gevestigd.

Meer informatie

Voor meer informatie over werken bij Omgevingsdienst Flevoland & Gooi en Vechtstreek kun je contact opnemen met de HR afdeling van Omgevingsdienst Flevoland & Gooi en Vechtstreek

Ontvang nieuwe vacatures per email

Nieuwe vacatures niet mis lopen? Meld je aan en ontvang nieuwe vacatures bij Omgevingsdienst Flevoland & Gooi en Vechtstreek per email.

Omgevingsdienst Flevoland & Gooi en Vechtstreek

Botter 14-15