Gemeente Capelle aan den IJssel logo

Capelle aan den IJssel

Werken bij Gemeente Capelle aan den IJssel

Werken bij gemeente Capelle aan den IJssel

In de gemeente Capelle aan den IJssel wonen ruim 67.000 Capellenaren. De stad heeft zeven wijken en ligt op een steenwerpafstand van Rotterdam.

De samenleving verandert steeds sneller. De ontwikkelingen vragen van ons als gemeente om mee te veranderen. Alleen op die manier kunnen wij ook in de toekomst (blijven) voldoen aan de belangen, behoeften en wensen van inwoners, bedrijven en instellingen in onze stad. Want dat is onze missie: We zijn er voor de Capellenaar en voor onze bedrijven, verenigingen en instellingen. Samen met hen zorgen wij ervoor dat Capelle een prachtige, sociale en duurzame stad blijft waar het goed leven, werken en recreëren is. Waarin iedereen mee kan doen aan de maatschappij en inwoners zelf hun steentje bijdragen aan een fijne leefomgeving. Met andere woorden:

We doen het samen met elkaar; voor en met de Capellenaar!

Hoe doen we dit?

• We zijn bereikbaar voor alle Capellenaren
  • We zijn een transparante en integere organisatie die initiatieven aanmoedigt
  • Lef en daadkracht onderscheiden ons
  • Samenwerken vinden we vanzelfsprekend
  • Vakmanschap en de drive te blijven ontwikkelen kenmerken ons
  • Bij ons is de basis op orde en innovatie staat voorop
  • We zijn een duurzame organisatie

Capelle is een Regenbooggemeente. Diversiteit en inclusie is voor ons belangrijk. Wethouder Marc Wilson: “Zeggen dat je mag zijn wie je bent en mag houden van wie je wilt is onvoldoende: we moeten zorgen dat je je dan ook echt veilig genoeg voelt om te zijn wie je bent.”

Kom je ook bij ons werken? Samen met jou maken we het verschil in Capelle!

Meer informatie

Kijk op www.werkenbijcapelleaandenijssel.nl voor al onze openstaande vacatures. Toch nog vragen? Neem contact op met onze recruiter, Chantal Gouwen via werkenbij@capelleaandenijssel.nl of T 06 25 38 51 45.

Meer informatie

Voor meer informatie over werken bij Gemeente Capelle aan den IJssel kun je contact opnemen met de HR afdeling van Gemeente Capelle aan den IJssel

Ontvang nieuwe vacatures per email

Nieuwe vacatures niet mis lopen? Meld je aan en ontvang nieuwe vacatures bij Gemeente Capelle aan den IJssel per email.

Gemeente Capelle aan den IJssel

Rivierweg 111