Gemeente Alphen aan den Rijn logo

Gemeente Alphen aan den Rijn

Alphen aan den Rijn

Werken bij Gemeente Alphen aan den Rijn

De wereld om ons heen verandert snel en dit vraagt om ieders toewijding, kennis en creativiteit. Gemeente Alphen aan den Rijn treedt daarom buiten de gebaande paden om nieuwe wegen te verkennen. Verantwoordelijkheid en vertrouwen gaan hierbij hand in hand. Zo zitten we niet op vaste uren op vaste werkplekken, maar vinden we elkaar in wisselende samenstellingen rondom een thema of een project.

We sturen op resultaat, niet op inzet of aanwezigheid. Leidinggevenden houden de regie en inspireren medewerkers om hun eigen rol te pakken en enthousiast uit te dragen. Door het benutten van de persoonlijke drijfveren en kwaliteiten van de medewerkers werken we samen aan de ambitie om een goede, zo niet de beste werkgever in gemeenteland te zijn.

Hollen en op tijd stilstaan
Die drijfveren zorgen ervoor dat er met energie en plezier wordt gewerkt. Het Ontwikkelcentrum van de organisatie speelt een cruciale rol in het stimuleren en faciliteren van de persoonlijke ontwikkeling. Het biedt allerlei mogelijkheden op het gebied van ontwikkeling en mobiliteit, zoals een uitdagend aanbod aan cursussen en trainingen.

Wie holt, moet op zijn tijd ook even stilstaan. Gewoon even stilstaan bij een goede balans tussen inspanning en ontspanning. Met het Vitaliteitsprogramma sturen wij niet alleen op meer bewustwording op het gebied van een gezonde levensstijl, maar streven naar het daadwerkelijk bevorderen van een gezonde balans van lichaam en geest van medewerkers.

Meebewegen met de toekomst
Gemeente Alphen aan den Rijn houdt constant voeling met alle inwoners, bedrijven, instellingen en netwerken. Daardoor kunnen wij inspelen op verwachtingen die klanten van ons hebben. Weten wat er speelt en leeft. Op die manier bewegen we soepel mee met de koers die wij als organisatie uitzetten. Weten wie je bent en laten zien wat je kunt: het spiegeleffect van het gebouw schittert nu ook door in onze manier van werken.

Meer informatie

Voor meer informatie over werken bij Gemeente Alphen aan den Rijn kun je contact opnemen met de HR afdeling van Gemeente Alphen aan den Rijn

Onze actuele vacatures

Ontvang nieuwe vacatures per email

Nieuwe vacatures niet mis lopen? Meld je aan en ontvang nieuwe vacatures bij Gemeente Alphen aan den Rijn per email.

Gemeente Alphen aan den Rijn

Stadhuisplein 1