Gemeente Horst aan de Maas logo

Gemeente Horst aan de Maas

Horst

Werken bij Gemeente Horst aan de Maas

In het hart van Noord-Limburg ligt Horst aan de Maas, een plattelands-gemeente met ruim 40.000 inwoners en qua oppervlakte de grootste gemeente van Limburg! De gemeente is op 1 januari 2010 ontstaan uit een verbinding tussen 16 mooie dorpen.

Horst aan de Maas is sterk in moderne landbouw, tuinbouw en toerisme. Én bovenal een fijne plek om te wonen. Jaarlijks bezoeken duizenden toeristen Horst aan de Maas.

Verbondenheid en samenwerking zijn de belangrijkste kenmerken van de gemeentelijke organisatie, maar ook van de gemeenschap; inwoners, ondernemers en de vele verenigingen.

Samen máken we Horst aan de Maas!

Meer informatie

Voor meer informatie over werken bij Gemeente Horst aan de Maas kun je contact opnemen met de HR afdeling van Gemeente Horst aan de Maas

Ontvang nieuwe vacatures per email

Nieuwe vacatures niet mis lopen? Meld je aan en ontvang nieuwe vacatures bij Gemeente Horst aan de Maas per email.

Gemeente Horst aan de Maas

Wilhelminaplein 6